2 grudnia 2012

Widgets

Zawsze lubiłem klimaty post apokaliptycznej pustki w grach i filmach. Więc gdy tylko dowiedziałem się o imprezie jaką jest Warszawska Noc Post Apokaliptyczna, wiedziałem już co będę robił 30 listopada wieczorem.

I nie żałuje ani minuty spędzonej w klubo-kawiarni Paradox Cafe.

Super klimatyczna knajpka. Super Ludzie.
Czy mogło być lepiej?

Tak. Dajcie Gorkiemu możliwość napicia się z Patrykiem Rojo Rojewskim, i już wiadomo że będzie uważał ten wieczór za "najlepszy wieczór miesiąca".

Cóż mogę powiedzieć więcej? Ci którzy nie zdołali przybyć na tą świetną imprezę - żałujcie.
Ja bawiłem się tak świetnie, że aż zapomniałem nakręcić relacji. Cóż... zdarza się (mi zapomnieć).

Pozdrawiam wszystkie nowo poznane osoby. I pamiętajcie, widzimy się za rok!

2WNP Fallout Night - czyli że gracze lubią się bawić, a tym bardziej ci z YT

  • Uploaded by: Unknown
  • Views:
  • Category: ,
  • Share

    0 komentarze:

    Prześlij komentarz

     
    Copyright © gorky blog | Designed by Templateism.com | WPResearcher.com